Bisikan Hati Kita

Bisikan Hati Kita
Mencintai & Menyayangi Tak Semestinya Memiliki..

Monday 9 May 2011

Semalam Yang Tenang..

Rupanya, semalam merupakan hari tenang ku yang terakhir..semalam la kali terakhir ku bersuka ria menikmati undang2 jadualku sendiri..hari ini, semuanya haru biru..setiap detik dan setiap saat adalah milik ***..inilah yang mnyebabkan aku rasa *** untuk berada di dalam ***..dengan kepanasan Port Dickson yang mencecah 35 darjah celcius, aku mengorak langkah ku memulakan hari ini dgn rasa longlai..persekitaranku bukan lagi seperti sebelum ini..tiada lagi masa "break" yg kutunggu2, tiada lagi pukul 4.30ptg yang selalu dinanti dan tiada kelengangan untuk ku mnatap FB yg kusayangi..betul tafsiranku, bila tiada jiwa terhadap sesuatu itu, perjalanan hidup akan sentiasa statik tidak menarik..ku redah shaja apa yang berlaku hari ini..handphone ku pun da seperti batu dalam beg aku..ish3..perlukah aku begini utk sepanjang hayatku..???tidak !!!!!!! *** bukan tempat utkku..semakin lama aku ***, semakin bnyak konflik yang akan timbul..satu point yang aku dapat pada hari ini..kenapa semasa *** berbunyi pada pukul ***, semua ter*** bila di kwsn ***..sedangkan bila berkumandangnya Azan, tiada seorang pun mengingatkan..kenapa perlu takut pd manusia terlebih dahulu??? satu lg..perlukah seseorang itu mengatakan bahawa "makanan yang dihidangkan adalah seperti ***???? kenapa ditanam sifat dan sikap seperti ini..SHIT..kepala saja mendongak ke atas, tp kosong..tiada yang difikirkan atau dikenangkan, cuma rasa megah dan bangga menyelubungi dirinya..aku tidak suka cara yg ditunjukkan dan dituntut utk diikuti itu..malah, terus trg dikatakan bahawa *** itu adalah dibawa oleh *** pada masa dulu..arghhhh..sedarkah bahawa, apa yang mereka bawa itu tidak perlu diikuti..ermmmm..tp, xpe la..aku di sini meneruskan perjlananku..aku x mampu melawan arus..aku cuma jaga kselamatanku..aku ikut apa org buat..tp x bermaksud aku setuju dengan Ideologi *** yang cuba kau terapkan pada ku..salam..

No comments:

Post a Comment