Bisikan Hati Kita

Bisikan Hati Kita
Mencintai & Menyayangi Tak Semestinya Memiliki..

Wednesday 20 April 2011

Aku Rasa,,,

Aku rasa aku betul2 suka kt dia bila:

  1. Tetap rasa hangat walaupun dia dingin denganku..
  2. Tetap merinduinya walaupun ku hampir pasti aku x dirindui..
  3. Tetap ingatinya walaupun dia x sebut biar sekali pun namaku spjg hari..
  4. Tetap melayani karenahnya walaupun dilihat sbgai tidak wajar oleh org lain..
  5. Tetap senyum dikala layanan darinya baik mahupun tidak baik..
  6. Tetap menerima kekurangan yg aku sedari dan dia akui..
  7. Tetap ingin dia bahagia walaupun dia milikku ataupun dia memilih org lain..
  8. Tetap berDoaUsahaIkhtiarTawakal a.k.a DUIT tanpa harapkan balasan..
  9. Tetap mencintainya walaupun sekadar dalam diam..
  10. Paling bez,,melihat wajahnya dalam apa jua keadaan..=)
semua yg tersenarai di atas adalah semulajadi..org kata, bila da sayang, segalanya diterima dgn ikhlas..tp, jika x suka, segalanya disusuli dgn alasan agar menggagalkan rasa cinta kita terhadapnya..

No comments:

Post a Comment