Bisikan Hati Kita

Bisikan Hati Kita
Mencintai & Menyayangi Tak Semestinya Memiliki..

Tuesday 26 April 2011

Aku Tunggu..

Ya..apa yang 'ya"??ya, aku merasakan yang aku bnr2 serius..hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan..tapi aku x pnh terhenti menyebut namamu, menatap gambarmu dan merinduimu..tiada yang lalu di depanku mahupun dari belakangku yang mengalih perhatianku terhadap mu..pernahku mengeluh.."aihh, xpe la..mainan perasaan je tu..lama2 nanti, hilang la dia"...haha..ternyata aku tersilap..hari demi hari berlalu, aku berbekalkan perasaan yang sama sepanjang hari..aku x pernah jemu atau perasaan ku x pernah berkurangan terhadapmu..aku x anggap ini sia2 kerana ini adalah satu perasaan yang perlu kuhargai..ia bukanlah satu jenayah ataupun ia bukan satu perasaan yang melanggar hukum syarak..aku bukan memaksa, aku bukan mendesak malah aku x pernah cuba melukainya..setiap pagi, aku rasa kiut jer bila terkenangkanmu..sambil ku tersenyum2 bersimpul2..alahaiiii..biarpun tiada SMS darimu, aku tetap tidak rasa kecewa kerana aku benar2 sayangkanmu..ingin ku pegang tanganmu, bergurau dgnmu, bercerita panjang dgnmu, bergelak tawa dan bermesra dgnmu..namun, aku x pernah rasa kecewa walaupun semua itu angan2ku semata2..kerna perasaan itulah aku tetap teguh berdiri disini menanti yang.....Allah yang menentukan segalanya..kdgkala ku pujuk hatiku.."Tucker, dah dah la tu, dia kn org punya..ko dkt2knlh diri dgn org lain"..last2, aku menjawabnya.."xpe la, aku rasa kiut pulak berperasaan begini.."ish ish ish..ANYWAY, RASA CINTAKU X PERNAH BERUBAH WALAU SEDIKITPUN..I WILL WAITING 4 U UNTIL IT'S IMPOSSIBLE....bila u da kawen nanti, pandai2 la i kay..huahuahua..slm..

No comments:

Post a Comment