Bisikan Hati Kita

Bisikan Hati Kita
Mencintai & Menyayangi Tak Semestinya Memiliki..

Thursday 21 April 2011

Awak,saya tunggu....

Dia, cinta itu lahir dari hati..x perlu disangkal keikhlasan dan kejujurannya..sb hanya hati sj yang tau segalanya..hati x menipu..Ok la, straight to the point..aku seringkali mengingatinya walaupun ku tahu peluang untuk bersamanya terlalu tipis..aku x kisah semua itu sb aku sedar, Manusia Hanya Mampu Merancang, Tuhan Yang Menentukan..aku x berani untuk mengatakan "ia xkn berlaku" ataupun "ia akan berlaku"..sb aku sedar itu bukan tugasku untuk menentukan apa yang akan berlaku pada masa akan datang..cukuplah sekadar ku tidak melatah atas apa yang aku alami selama ni..aku benar2 tertarik padanya..entah mcm mana boleh jadi mcm ni..dia  jarang melayanku, jarang menghubungiku, bersembang pun hanya sekadar kawan.....dan yang paling pasti, dia mungkin dah ada yang punya..cuma aku je yang dah meluahkan segalanya..hehe..x ksahla..aku cuma luahkan, aku x pernah paksa dia pun..bagiku, cukuplah sekadar aku da luahkan segalanya..meluahkan x semestinya memaksa..mungkin orang boleh katakan bahawa harapanku amat tipis, namun aku tetap pegang pada pegangan ku, selagi Ia X Mustahil..itu sahaja cara aku mendidik jiwaku..mendidik hatiku..fenomena ini terlalu biasa berlaku.."awk, sy akn terus berperasaan begini selagi saya mampu..bila ia sudah mustahil bagi saya (bila awk dah kawen), simpanlah segala luahan yang sudah pasti saya xkn luahkan lagi.."

No comments:

Post a Comment